JOULULAHJA JEESUKSELLE!

.

Joulun aikana juhlimme Vapahtajan syntymää, syntymäsankarille on tapana antaa lahjoja. Millaisen lahjan Jeesus sitten haluaa?

Että olemme erittäin ystävällisiä ja anteliaita toisillemme? Että lahjoitamme rahaa, vaatteita ja tavaraa köyhille, nälkäisille? Ehkä koristella Kirkko kauniisti ja järjestää konsertti?

Kyllä, Herra varmasti iloitsee sellaisista asioista, mutta näen kuinka Jeesuksen sydän ja silmät on suunnattu hädässä Pelastusta tarvitsevaa 5 miljoonaa suomalaista kohden. He jotka eivät ole vastaanottaneet Häntä, eivät ole kokeneet pelastuksen, uudestisyntymisen ihmettä. Siellä he ryntäävät eteenpäin viimeisinä sekunneina, juuri ennen kuin putoavat ikuiseen tuleen. 

Jeesus haluaa pelastaa heidät! Se tapahtuu heidän kuulemalla Evankeliumia; Ja Jumalan Henki herättää heidän omantuntonsa ja he ymmärtävät, että Jeesus kärsi ja kuoli heidän syntiensä tähden, otti heidän rangaistuksensa itsensä päälle, rakkaudesta heitä kohtaan.  Anteeksianto, taivaallinen lippu on annettu ja heidän tarvitsee vain tehdä parannus, uskoa ja tunnustaa Jeesus Herraksi.

Mutta, Jeesus näkee murheellisesti, surulla ja jopa ankarasti kuinka Hänen todistajansa haluavat tehdä muita asioita, useasti itsekeskeisiä asioita.  Heidän pitäisi antaa Pyhän Hengen tulla heidän päällensä ja olla todistajia, saarnata evankeliumia ympärillään oleville ihmisille, jotta 
Herran talo täyttyisi. Mikään ei ole tärkeämpää Jeesuksen sydämessä, juuri siksi Hän antoi henkensä Ristillä.

Muistatko millaista oli, kun annoit ensimmäisen kerran lahjan rakkaalle elämänkumppanillesi, ehkä hääpäivänä. Puolet palkasta kului, ja annoit hermostuneena lahjan ikään kuin se olisi sydämesi.

Joten minkä joululahjan Jeesus haluaa? Vastaus on ojennetut kätesi, joissa on evankeliumi ihmisille; kirjanen, traktaatti, Raamattu tai sanomalehti. Keskustelu, todistus. Se olisi sydämesi Jeesukselle, joululahja, jota Hän todella kaipaa ja haluaa kaikesta eniten. Olet jo kuullut sydämessäsi, tätä lukiessasi Jeesuksen ahdistunutta hätähuutoa: "Rakas lapseni, mene ulos uskossa ja todista Minusta! Anna evankeliumi, jotta voin pelastaa heidät!"...Hyvää Joulua Jeesus, ja, kyllä, annan sinulle haluamasi joululahjan, amen.
peteranettek copyright 2024
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång